Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van Karin Flierman - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van Karin Flierman - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

09 Oktober 2011 | Nederland, Diepenveen

Nu nog live vanaf de boerderij gaat deze site weer nieuw leven worden ingeblazen want er staat weer een nieuwe reis op de planning!

Aanstaande donderdag zullen Robert en ik vertrekken voor 4 maanden en 4 weken Zuid Amerika! :D
We zullen eerst onze grote comeback maken in Suriname, om daarna door te gaan naar Brazilie (Belem) en vanaf daar dwars door de Amazone in Peru uit te komen. Voor de rest is de route globaal, en zullen we door Bolivia of Chili naar Argentinie gaan en uiteindelijk eindigen in Brazilie. Daar vliegen we op 7 maart vanuit Sao Paulo weer richting huis.

Op deze site zal ik mijn ervaringen bekend maken, Robert heeft daar zijn eigen site voor.
Deze is: http://meemedoetmee.wordpress.com/

Nu nog even een paar dagen de tijd om weer afscheid te nemen en te bekijken hoeveel er nu daadwerkelijk in zo'n backpack past en dan kunnen we gaan!

Het volgende verhaal zal dus waarschijnlijk live vanuit Paramaribo zijn!

Tot dan!

Xx

• 11 Oktober 2011 - 12:02

Mirjam:

Spannend..!
    We gaan je missen hier in Groningen, maar gaan je ook zeker volgen..
    Succes met het inpakken van je backpack!
    Liefss

• 12 Oktober 2011 - 15:57

Loes:

Ik heb je site gevonden! Direct even bij de favorieten toegevoegd;)
    Heel veel plezier samen! En uiteraard ga ik jullie volgen. xx

• 15 Oktober 2011 - 12:50

Perfect:

Leuk dat het jullie in Paramaribo zo bevalt.
    Groeten pap en mam

• 19 Oktober 2011 - 10:34

Edith En Theo:

Dag Robert en Karin,

Wat leuk dat jullie deze reis samen maken. Zo leer je elkaar nog beter kennen en zie je eens wat van de wereld.
    Wij zijn van plan om regelmatig jullie reisverslagen te lezen.
    Wij wensen jullie spannende en aangename weken samen.
    Groetjes van Edith en Theo.